mandag 31. januar 2011

Hei alle sammen!
Her kommer planen for ukene 5, 6 og 7.



Uke 5 - Hard uke på Budor
Mandag 31 jan: Forslår rolig langtur på egenhånd, enten fristil eller klassisk, ca 1.30
Tirsdag 1 feb: Budor skistadion: I-3 intervall klassisk 30 min eller Klubbrenn klassisk hos NL.ski. Ta med dusjetøy
Onsdag 2 feb: Gåsbu styrke, men med 45 min teknikk på ski, fristil, deretter styrke.
Torsdag 3 feb: Budor skistadion: I4-I5 intervall fristil i alpinbakken. 20 min.Ta med dusjetøy
Fredag 4 feb: Forslår rolig langtur på egenhånd, enten fristil eller klassisk, ca 1.30
Lørdag 5 feb: KM Trysil, fristil
Søndag 6 feb: Kjellmyrasprinten, fristil/ eller lang langtur valgfri stilart, ca 3 timer

banner

Uke 6 - Medium uke
Mandag 7 feb: Forslår rolig langtur på egenhånd, enten fristil eller klassisk, ca 1.30
Tirsdag 8 feb: Gåsbu, I-3 intervall, klassisk, 20 min
Onsdag 9 feb: Gåsbu styrke, men med 45 min teknikk på ski, fristil, deretter styrke
Torsdag 10 feb: Gåsbu, I-4 intervall fristil 16 min
Fredag 11 feb: Egen hurtighetstrening. Valgfri stilart. 20min oppvarm + ett i-3 drag på 5 min. Deretter 3 x 10 sek. 3 x 15 sek og 3 x 20 sek
Lørdag 12 feb: Åsmarkarennet. Fristil
Søndag 13 feb: Langtur klassisk ca 2 timer.



Uke 7 - Lett uke
Mandag 14 feb: Egen hurtighetstrening. Valgfri stilart. 20min oppvarm + ett i-3 drag på 5 min. Deretter 3 x 10 sek. 3 x 15 sek og 3x 20 sek
Tirsdag 15 feb: "Øysteins måneskinnstur" Roligtur utfra Gåsbu, klassisk, Bål, pølser, saft og kokka! Sosial oppladning!
Onsdag 16 feb: Avreise til HL
Torsdag 17 feb: Prøvegåing av løypa
Fredag 18 feb: HL klassisk
Lørdag 19 feb. HL sprint
Søndag 20 feb. HL stafett

030downhillskiing

Mvh
Olav/Øystein

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar